FAQ - Najczęstsze pytania i odpowiedzi

 

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

Czy aby złożyć zamówienie muszę się zarejestrować?

Nie. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji.

 

Gdzie mam wpisać treść do haftu i numer wybranej grafiki?

Treść do haftu wpisujesz dopiero w końcowym etapie zamówienia, po przejściu do koszyka.

W okienku „UWAGI DO ZAMÓWIENIA” wpisz treść haftu (napisu) i numer wybranej grafiki.

składanie zamówienia

 

Czy możecie pomóc w złożeniu zamówienia w sklepie?

Opracowaliśmy bardzo przejrzystą obrazkową instrukcję, która pokazuje krok po kroku jak składać zamówienie w naszym sklepie. Instrukcja znajduje się TUTAJ.

W razie dodatkowych problemów lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

 

Czy haft jest w cenie?

Tak, usługa haftu jest w cenie.

 

Czy kropki, przecinki, spacja i pojedyncze litery np. "i" "a" "o" liczą się jako słowo?

Nie.

 

W jaki sposób liczona jest data? Jako ile słów?

Data liczona jest jako 1 słowo.

 

Czy haft można wykonać w innym języku np. cyrylica?

Tak. Jednak haftując w obcym języku nie można użyć każdej czcionki. Np. napis cyrylicą wykonujemy tylko czcionką nr 2 (arial)

 

Czy mogę przesłać własną grafikę do haftu?

Tak. Grafikę do haftu wyślij na nasz adres mailowy: kontakt@szydelkowakraina.pl

Sprawdzimy czy grafika nadaje się do wykonania techniką haftu komputerowego i przedstawimy indywidualną wycenę.

 

Na jaki adres przesłać logo?

Logo prześlij na adres: kontakt@szydelkowakraina.pl

Prześlij logo najlepiej w formacie .jpg lub .png w jak największej rozdzielczości (w jak największym rozmiarze).

 

Czy wysyłacie wizualizacje haftu (projekt haftu)?

Tak, na życzenie. Jeśli chcesz otrzymać wizualizację haftu napisz o tym podczas zakupu po przejściu do koszyka w polu „UWAGI DO ZAMÓWIENIA” lub po zakupie napisz do nas maila na adres: kontakt@szydelkowakraina.pl

 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, możesz złożyć zamówienie telefonicznie.

Zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48-667-793-173.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00

 

Czy mogę złożyć zamówienie mailowo?

Tak, możesz złożyć zamówienie mailowo.

Napisz do nas maila na adres kontakt@szydelkowakraina.pl

Podaj wszystkie szczegóły odnośnie zamawianego produktu i dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, formę dostawy).

 

Czy mogę przekazać uwagi do zamówienia mailowo?

Tak, możesz przekazać uwagi do zamówienia mailowo. Po złożeniu zamówienia napisz do nas maila na adres: kontakt@szydelkowakraina.pl

 

Czy mogę przekazać uwagi do zamówienia telefonicznie?

Tak, możesz przekazać uwagi do zamówienia telefonicznie. Zadzwoń pod numer +48-667-793-173 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18.00).

 

Czy mogę domówić produkt do wcześniej złożonego zamówienia?

Tak, jednak tylko wtedy gdy zamówienie nie zostało już wysłane. W tym celu napisz do nas maila na adres: kontakt@szydelkowakraina.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48-667-793-173 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18.00)

 

Czy mogę wprowadzić zmiany w treści haftu?

Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Aktualny status zamówienia zawsze wysyłamy mailowo.

Status zamówienia możesz sprawdzić również klikając w link "Sprawdź szczegóły zamówienia w sklepie", który otrzymałeś w wiadomości z numerem zamówienia. 

Jeśli zarejestrowałeś się w naszym sklepie aktualny status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się w panelu Klienta.

 

Czy można połączyć zamówienia?

Tak. Chcąc połączyć zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

Czy można wybrać dostawę zamówienia na konkretny dzień?

Tak. Taką informację umieść po przejściu do koszyka, w polu „UWAGI DO ZAMÓWIENIA”.

 

Czy można nadać przesyłkę bezpośrednio do adresata (bez paragonu)?

Tak. Informację o niezałączaniu paragonu umieść po przejściu do koszyka, w polu „UWAGI DO ZAMÓWIENIA”.

 

Czy jeśli zamówię więcej niż jeden produkt to za przesyłkę zapłacę tylko raz?

Tak, jeśli wybierzesz więcej niż jedną rzecz to przesyłkę płacisz tylko raz.

 

Jak sprawdzić poprawność złożonego zamówienia?

Potwierdzenie złożonego zamówienia otrzymasz na skrzynkę mailową. W wiadomości możesz sprawdzić jak wygląda Twoje zamówienie. Jeśli nie masz maila w skrzynce odbiorczej sprawdź folder SPAM.

 

NA CZYM HAFTUJEMY

Czy mogę dostarczyć swój produkt abyście wykonali na nim haft?

Nie. Haftujemy tylko na swoich produktach i materiałach, które posiadamy.

Np. możliwy jest haft na dzianinie polarowej, tkaninie bawełnianej, czy satynie ślubnej, które posiadamy w swojej pracowni. 

Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu omówienia szczegółów.

 

Na jakich produktach wykonujecie haft?

Haftujemy na następujących produktach:

  • ręczniki bawełniane frotte (w 3 rozmiarach: 30x50 cm, 50x100 cm i 70x140 cm)
  • ręczniki hotelowe premium 100x150 cm
  • ręczniki szybkoschnące z mikrofibry
  • poduszki
  • fartuchy
  • kocyki dla dzieci
  • koce dla zwierząt
  • śliniaki
  • szatki do chrztu
  • chrzczonki prawosławne
  • chusteczki do komunii
  • chusteczki na podziękowania
  • chusteczki na ślub
  • metryczki haftowane w ramce
  • pamiątki chrztu w ramce
  • pamiątki komunii w ramce
  • haftowane pamiątki ślubu w ramce
  • haftowane pamiątki rocznicy w ramce

 

Czy haftujecie na czapkach?

Aktualnie w ofercie nie posiadamy czapek z haftem.

 

Czy haftujecie na koszulkach?

Aktualnie w ofercie nie posiadamy koszulek z haftem.

 

Czy haftujecie na bluzach?

Aktualnie w ofercie nie posiadamy bluz z haftem.

 

Jak dbać o zakupione u Was produkty?

TUTAJ znajdziesz zasady pielęgnacji dla poszczególnych produktów.

 

Skąd wynikają ceny waszych produktów?

Ceny naszych produktów współgrają razem z ich najwyższą jakością oraz indywidualnością. 

Do produkcji używamy najwyższej jakości materiałów od polskich producentów, bezpiecznych dla niemowląt i dzieci, niewywołujących alergii. Nasze produkty tworzymy z niezwykłą precyzją, pasją i doświadczeniem, dbamy o najmniejszy detal wykonania. Kupując u Nas masz gwarancję, że będziesz usatysfakcjonowany i otrzymasz produkt NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI.

 

PŁATNOŚCI

 

Jakie metody płatności są dostępne?

Szybkie i bezpieczne płatności online realizowane przez naszego partnera Przelewy 24.

Płatności BLIK, kartą VISA, kartą Mastercard, przelewem online (różne banki) oraz przez GooglePay.

 

Klienci spoza Polski mogą zapłacić przez PayPal.

 

Można również zapłacić przelewem tradycyjnym (np. na poczcie). Dane do przelewu znajdziesz w zakładce formy płatności.

 

Czy mogę zapłacić przy odbiorze (za pobraniem)?

Nie. Ze względu na to, że każdy produkt wykonujemy na indywidualne zamówienie (produkty personalizowane – z napisem, kolorem na zamówienie i produkty szydełkowe – wykonywane na indywidualny wymiar). W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta nie mamy możliwości sprzedaży produktu personalizowanego wykonanego na indywidualne zamówienie.

 

Moja płatność nie powiodła się. Co mam zrobić?

Po zakupie na skrzynkę mailową otrzymasz od nas wiadomość ze szczegółami swojego zamówienia. Jest tam również link "Opłać zamówienie", który umożliwia ponowne dokonanie płatności.

Możesz też dokonać wpłaty bezpośrednio na nasze konto bankowe, w tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia np. 2045/2025.

 

Dane do wpłaty / przelewu:

Szydełkowa Kraina
Jacek Kalinowski
ul. Reja 23 B/16, 87-100 Toruń

Nr konta: 12 1020 5011 0000 9102 0293 2440 (PKO BP) 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Podczas składania zamówienia podaj NIP i dane do faktury.

 

WYSYŁKA

 

Jakie są koszty dostawy?

  • List polecony priorytetowy - 13,50 zł

    (tylko lekkie zamówienia, np. szatka, ręcznik 30x50 cm - waga do 0,4 kg)

  • Paczkomaty Inpost 24/7 – 15,99 zł

  • Kurier DPD – 19,99 zł

 

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy wynosi najczęściej 24 h, maksymalnie 48 h.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Na czas realizacji zamówienia składa się czas realizacji (najczęściej 24 h, maksymalnie 48 h) i czas dostawy (do paczkomatu Inpost 24/7 lub kurierem DPD - najczęściej 24 h).

W przypadku produktów z indywidualną grafiką (np. z logo) i zamówień hurtowych czas realizacji jest dłuższy i jest ustalany indywidualnie.

 

W przypadku wyrobów szydełkowych (komplety 2 i 3 - częściowe) czas realizacji wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych. 

 

Co zrobić, jeśli przesyłka nie dotarła?

Przygotuj numer swojego zamówienia. Otrzymałeś go w wiadomości email po zakupie. Skontaktuj się z nami

mailowo: kontakt@szydelkowakraina.pl (24/7) lub telefonicznie 667-793-173 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18.00).

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Czy mogę zwrócić towar?

Nie ma możliwości zwrotu towaru wykonanego na indywidualne zamówienie - dotyczy to wszystkich produktów personalizowanych - z indywidualnym napisem, kolorem oraz produktów szydełkowych - wykonywanych na indywidualny wymiar.

Podstawa prawna: art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość:m"Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb."

 

Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?

Chętnie pomożemy!

Wyślij zapytanie