Reklamacje i zwroty

 
W przypadku niezadowolenia, Klient może zwrócić towar bez podania przyczyny, pod warunkiem, że nie był on używany. Towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. 

Klient ma 14 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez email - kontakt@szydelkowakraina.pl lub listownie). Musi podać w nim dane towaru, który chce zwrócić, swoje dane (imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu) oraz termin otrzymania towaru.

Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
 
Nie można zwrócić towaru wykonywanego na indywidualne zamówienie Klienta - dotyczy wszystkich produktów personalizowanych -  z indywidualnym haftem, kolorem, czy wykończeniem, a także wykonywanych na wymiar (wyroby szydełkowe).

 

Podstawa prawna: art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość:

"Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb."

 

Pod tym linkiem: KLIKNIJ znajdują się szczegółowe zasady prania, prasowania i pielęgnacji naszych produktów.

Niewłaściwe użytkowanie (m.in. pranie, prasowanie) nie stanowią podstaw do reklamacji produktu.