Nie. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji.
Treść do haftu wpisujesz dopiero w końcowym etapie zamówienia, po przejściu do koszyka.
W okienku „UWAGI DO ZAMÓWIENIA” wpisz treść haftu (napisu) i numer wybranej grafiki.
Opracowaliśmy bardzo przejrzystą obrazkową instrukcję, która pokazuje krok po kroku jak składać zamówienie w naszym sklepie. Instrukcja znajduje się TUTAJ.
W razie dodatkowych problemów lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Tak, usługa haftu jest w cenie.
Nie.
Data liczona jest jako 1 słowo.
Tak. Jednak haftując w obcym języku nie można użyć każdej czcionki. Np. napis cyrylicą wykonujemy tylko czcionką nr 2 (arial)
Tak. Grafikę do haftu wyślij na nasz adres mailowy: kontakt@szydelkowakraina.pl
Sprawdzimy czy grafika nadaje się do wykonania techniką haftu komputerowego i przedstawimy indywidualną wycenę.
Logo prześlij na adres: kontakt@szydelkowakraina.pl
Prześlij logo najlepiej w formacie .jpg lub .png w jak największej rozdzielczości (w jak największym rozmiarze).
Tak, na życzenie. Jeśli chcesz otrzymać wizualizację haftu napisz o tym podczas zakupu po przejściu do koszyka w polu „UWAGI DO ZAMÓWIENIA” lub po zakupie napisz do nas maila na adres: kontakt@szydelkowakraina.pl
Tak, możesz złożyć zamówienie telefonicznie.
Zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48-667-793-173.
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00
Tak, możesz złożyć zamówienie mailowo.
Napisz do nas maila na adres kontakt@szydelkowakraina.pl
Podaj wszystkie szczegóły odnośnie zamawianego produktu i dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, formę dostawy).
Tak, możesz przekazać uwagi do zamówienia mailowo. Po złożeniu zamówienia napisz do nas maila na adres: kontakt@szydelkowakraina.pl
Tak, możesz przekazać uwagi do zamówienia telefonicznie. Zadzwoń pod numer +48-667-793-173 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18.00).
Tak, jednak tylko wtedy gdy zamówienie nie zostało już wysłane. W tym celu napisz do nas maila na adres: kontakt@szydelkowakraina.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48-667-793-173 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18.00)
Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Aktualny status zamówienia zawsze wysyłamy mailowo.
Status zamówienia możesz sprawdzić również klikając w link "Sprawdź szczegóły zamówienia w sklepie", który otrzymałeś w wiadomości z numerem zamówienia.
Jeśli zarejestrowałeś się w naszym sklepie aktualny status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się w panelu Klienta.
Tak. Chcąc połączyć zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Tak. Taką informację umieść po przejściu do koszyka, w polu „UWAGI DO ZAMÓWIENIA”.
Tak. Informację o niezałączaniu paragonu umieść po przejściu do koszyka, w polu „UWAGI DO ZAMÓWIENIA”.
Tak, jeśli wybierzesz więcej niż jedną rzecz to przesyłkę płacisz tylko raz.
Potwierdzenie złożonego zamówienia otrzymasz na skrzynkę mailową. W wiadomości możesz sprawdzić jak wygląda Twoje zamówienie. Jeśli nie masz maila w skrzynce odbiorczej sprawdź folder SPAM.
Nie. Haftujemy tylko na swoich produktach i materiałach, które posiadamy.
Np. możliwy jest haft na dzianinie polarowej, tkaninie bawełnianej, czy satynie ślubnej, które posiadamy w swojej pracowni.
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu omówienia szczegółów.
Haftujemy na następujących produktach:
Aktualnie w ofercie nie posiadamy czapek z haftem.
Aktualnie w ofercie nie posiadamy koszulek z haftem.
Aktualnie w ofercie nie posiadamy bluz z haftem.
TUTAJ znajdziesz zasady pielęgnacji dla poszczególnych produktów.
Ceny naszych produktów współgrają razem z ich najwyższą jakością oraz indywidualnością.
Do produkcji używamy najwyższej jakości materiałów od polskich producentów, bezpiecznych dla niemowląt i dzieci, niewywołujących alergii. Nasze produkty tworzymy z niezwykłą precyzją, pasją i doświadczeniem, dbamy o najmniejszy detal wykonania. Kupując u Nas masz gwarancję, że będziesz usatysfakcjonowany i otrzymasz produkt NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI.
Szybkie i bezpieczne płatności online realizowane przez naszego partnera Przelewy 24.
Płatności BLIK, kartą VISA, kartą Mastercard, przelewem online (różne banki) oraz przez GooglePay.
Klienci spoza Polski mogą zapłacić przez PayPal.
Można również zapłacić przelewem tradycyjnym (np. na poczcie). Dane do przelewu znajdziesz w zakładce formy płatności.
Nie. Ze względu na to, że każdy produkt wykonujemy na indywidualne zamówienie (produkty personalizowane – z napisem, kolorem na zamówienie i produkty szydełkowe – wykonywane na indywidualny wymiar). W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta nie mamy możliwości sprzedaży produktu personalizowanego wykonanego na indywidualne zamówienie.
Po zakupie na skrzynkę mailową otrzymasz od nas wiadomość ze szczegółami swojego zamówienia. Jest tam również link "Opłać zamówienie", który umożliwia ponowne dokonanie płatności.
Możesz też dokonać wpłaty bezpośrednio na nasze konto bankowe, w tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia np. 2045/2025.
Dane do wpłaty / przelewu:
Szydełkowa Kraina
Jacek Kalinowski
ul. Reja 23 B/16, 87-100 Toruń
Nr konta: 12 1020 5011 0000 9102 0293 2440 (PKO BP)
Tak. Podczas składania zamówienia podaj NIP i dane do faktury.
List polecony priorytetowy - 13,50 zł
(tylko lekkie zamówienia, np. szatka, ręcznik 30x50 cm - waga do 0,4 kg)
Paczkomaty Inpost 24/7 – 15,99 zł
Kurier DPD – 19,99 zł
Czas dostawy wynosi najczęściej 24 h, maksymalnie 48 h.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Na czas realizacji zamówienia składa się czas realizacji (najczęściej 24 h, maksymalnie 48 h) i czas dostawy (do paczkomatu Inpost 24/7 lub kurierem DPD - najczęściej 24 h).
W przypadku produktów z indywidualną grafiką (np. z logo) i zamówień hurtowych czas realizacji jest dłuższy i jest ustalany indywidualnie.
W przypadku wyrobów szydełkowych (komplety 2 i 3 - częściowe) czas realizacji wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych.
Przygotuj numer swojego zamówienia. Otrzymałeś go w wiadomości email po zakupie. Skontaktuj się z nami
mailowo: kontakt@szydelkowakraina.pl (24/7) lub telefonicznie 667-793-173 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18.00).
Nie ma możliwości zwrotu towaru wykonanego na indywidualne zamówienie - dotyczy to wszystkich produktów personalizowanych - z indywidualnym napisem, kolorem oraz produktów szydełkowych - wykonywanych na indywidualny wymiar.
Podstawa prawna: art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość:m"Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb."
Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?
Chętnie pomożemy!